Ostatnio dodane lub zmodyfikowane artykuły

1. Dzwonki w szkole

Dzwonki w szkole (lekcje oraz przerwy)

Utworzony: 2024-11-05 | Zmodyfikowany: 2024-11-05 12:36

2. Regulamin przebywania rodziców na terenie szkoły

Regulamin przebywania rodziców i innych osób trzecich na terenie szkoły

Utworzony: 2018-09-12 | Zmodyfikowany: 2024-11-05 12:21

3. Szkolny Program Wychowawczo - Profilaktyczny

Program wychowawczo-profilaktyczny na rok szkolny 2024/2025

Utworzony: 2024-11-05 | Zmodyfikowany: 2024-11-05 12:19

4. Statut

Statut Szkoły Podstawowej nr 15 z Oddziałami Sportowymi w Raciborzu im. Jana III Sob...

Utworzony: 2024-11-05 | Zmodyfikowany: 2024-11-05 11:44

5. Sekretariat

Pracownicy sekretariatu

Sekretariat główny: Adrianna Stuchły-Joszko - sekretarz szkoły Aneta Mikołajczyk - referent Sekretariat do spraw uczniowskich: Anna Kolonko - starszy referent Stołówka szkolna: Magda Pawłowska - kierownik stołówki szkolnej

Utworzony: 2010-04-14 | Zmodyfikowany: 2024-11-05 11:30

6. Wicedyrektor

Wicedyrektorzy

Oliwia Joszko - wicedyrektor do spraw wychowawczych i organizacyjnych Sylwia Bąk - wicedyrektor do spraw wychowawczych i organizacyjnych

Utworzony: 2010-04-14 | Zmodyfikowany: 2024-11-05 11:27

7. Redakcja biuletynu

Redakcja Biuletynu

Biuletyn Informacji Publicznej obsługują: Dyrektor: Norma Małecka-Pawlik - nadzór merytoryczny e-mail: szkola@sp15raciborz.pl tel. 32 415 56 44 Sylwia Bąk e-mail: sbak@sp15raciborz.pl tel. 32 415 56 44

Utworzony: 2010-01-30 | Zmodyfikowany: 2023-09-05 13:47

8. Dane teleadresowe

Kontakt

Szkoła Podstawowa Nr 15 z Oddziałami Sportowymi w Raciborzu im. Jana III Sobieskiego 47-400 Racibórz ul. Juliusza Słowackiego 48 tel. 032 415 56 44 fax 032 414 94 60 szkola@sp15raciborz.pl

Utworzony: 2010-01-30 | Zmodyfikowany: 2023-09-05 13:41

9. Dyrektor

Dyrektor

Norma Małecka-Pawlik

Utworzony: 2010-02-28 | Zmodyfikowany: 2023-09-05 13:39

10. Klauzule informacyjne RODO:

Klauzula informacyjna dotycząca monitoringu

Utworzony: 2022-11-22 | Zmodyfikowany: 2022-11-22 13:48

11. Klauzule informacyjne RODO:

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych uczniów, ich rodziców...

Utworzony: 2022-11-22 | Zmodyfikowany: 2022-11-22 13:47

12. Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy "Dostawa zestawu do diagnozy i terapii Biofeedback"

Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy "Dostawa zestawu do diagnozy i terapii Biofeedb...

Utworzony: 2022-02-24 | Zmodyfikowany: 2022-03-14 09:38

13. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa pomocy dydaktycznych i naukowych"

Ogłoszenie o zamówieniu dostawy "Dostawa pomocy dydaktycznych i naukowych"

Utworzony: 2022-02-02 | Zmodyfikowany: 2022-02-25 13:49

14. Zamówienia 2022

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022

Utworzony: 2022-01-31 | Zmodyfikowany: 2022-01-31 19:34

15.

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022

Utworzony: 2022-01-31 | Zmodyfikowany: 2022-01-31 19:28

16. Plany finansowe

Plan finansowy na 2021 r.

Szkoła 6 871 000 zł Świetlica 234 600 zł Stołówka 610 500 zł

Utworzony: 2021-01-25 | Zmodyfikowany: 2021-01-25 19:22

17. Kadra pedagogiczna

Kadra pedagogiczna

Lista nauczycieli pracujących w szkole:

Utworzony: 2017-10-08 | Zmodyfikowany: 2020-09-10 20:31

18. Regulamin oceniania zachowania

Regulamin oceniania zachowania

Utworzony: 2020-01-27 | Zmodyfikowany: 2020-01-27 23:06

19.

Wewnątrzszkolny System Oceniania

Utworzony: 2010-02-28 | Zmodyfikowany: 2019-03-17 19:55

20. Godziny urzędowania

Godziny

Godziny urzędowania: Sekretariat czynny codziennie od 7.30 - 15.30 Sprawy uczniowskie codziennie od 7.30 - 15.30 Dyrektor i zastępcy przyjmują codziennie od 8.00 - 15.00

Utworzony: 2010-02-28 | Zmodyfikowany: 2019-03-17 19:51